Verzend- en retourbeleid
Verzending
Ontvangst bestelling:
Na ontvangst van de betaling zal de bestelling zo spoedig mogelijk verzonden worden. De Klant ontvangt een mailtje van zodra zijn bestelling onderweg is. Verzending gebeurt steeds via Bpost. Indien artikelen om welke reden dan ook niet leverbaar zijn of een langere levertermijn hebben wordt dit per mail aan de Klant gemeld.
Levertijd:
BAWS Hair zal verzenden binnen de 3 tot 7 werkdagen (tenzij anders aangegeven) vanaf de ontvangst van de betaling. De levertermijn is niet bindend maar wordt louter als aanwijzing meegegeven. Overschreden levertermijnen geven de Klant geen recht op schadevergoedingen of annuleren van de bestelling. Eenmaal het pakket is overgedragen aan de pakjesdienst hebben wij geen controle meer over de levertermijn.
Heb je je bestelling sneller nodig? Stuur dan een e-mail naar info@baws-hair.be. BAWS Hair zal dan haar uiterste best doen om je bestelling te leveren op de dag dat jij je bestelling nodig hebt.
Verzending en leveringsvoorwaarden:
BAWS Hair verzendt met Bpost, enkel naar België en Nederland.
Indien de Klant wil dat goederen in een ander land geleverd wordt kan deze steeds contact opnemen met BAWS Hair via mail op info@baws-hair.be.
De bestellingen worden afgeleverd op het door de Klant opgegeven adres. Foutief doorgegeven leveringsadressen zijn de verantwoordelijkheid van Klant en kunnen aanleiding geven tot extra kosten. Onze vermelde productprijzen omvatten niet de verzendkosten.
Verzending binnen België:
Via pakketpost tot 10 kg: 6,50 euro
Verzending naar Nederland:
Via pakketpost tot 10 kg: 10 euro
De aankoop kan niet verbroken worden indien er zich een vertraging van een levering zou voordoen. In geval van een niet-levering betaalt BAWS Hair het aankoopbedrag terug of wordt het pakket opnieuw verzonden zonder meerkost (met uitzondering van briefpost, dit is op eigen risico!).
Afhaling:
BAWS Hair biedt ook de mogelijk om een bestelling af te halen op volgend adres:
Elzeelsesteenweg 641, 9600 Ronse
Ophalen kan na ontvangst van het factuurbedrag op onze rekening. BAWS Hair stuurt een e-mail om een afspraak te maken om de producten af te halen. Controleer ook zeker de SPAM-berichten. De verzendkosten komen in dit geval te vervallen.
Beschadiging:
Elke zichtbare beschadiging en/of kwalitatieve tekortkoming van een artikel of andere tekortkoming bij de levering, moeten door de Klant onverwijld worden gemeld aan BAWS Hair via info@baws-hair.be.
Het risico wegens verlies of beschadiging gaat over op de Klant vanaf hij (of een door hem aangewezen derde partij, die niet de vervoerder is) de goederen fysiek in bezit heeft gekregen. Het risico gaat echter al over op de Klant bij levering aan de vervoerder, als de vervoerder van de Klant de opdracht heeft gekregen de goederen te vervoeren en deze keuze niet door BAWS Hair was geboden.
Retourneren
BAWS Hair doet haar uiterste best om de producten zo goed mogelijk te omschrijven en in beeld te brengen. Voldoet het door jou bestelde product niet aan je verwachtingen? Dat is jammer, maar dat kan gebeuren. Je kunt het product binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Ruilen is helaas niet mogelijk.
Voorwaarden retourneren:
1. Custom made en gepersonaliseerde producten kunnen niet geretourneerd worden.
2. De verzendkosten van de retourzending zijn voor eigen rekening.
3. Het product dient ongebruikt en onbeschadigd te zijn. Zorg er dus voor dat je het product goed verpakt.
Werkwijze retourneren:
1. Stuur een e-mail met onderstaande gegevens naar info@baws-hair.be
– Naam
– Adres
– Ordernummer
– Bankrekeningnummer
– Reden retour
2. Binnen de 3 dagen ontvang je een bevestigingsmail met daarin het retouradres.
3. Het aankoop bedrag zonder verzendkosten wordt binnen 14 dagen na ontvangst van het geretourneerde product overgemaakt.